چکیده کتاب

                          دید به آ ّفرینش                                                                   

                 ومردمگاه های ( جوامع ) آ ینده                                                          

                                  

           Universe view and future societies                                                          

              ((((((((((()))))))))))))))((((((((()))))))))))))

 

                                                           



                                            چکیده  پژوهش 



                                                   

 

  1 –  نسبیت  توان اندیشه ای هر کس و تمام انسانیت با هم

 

هر کسی و تمام انسان ها با یک دیگر – از نظر اندیشه نسبی هستن

از این رو میتونه نظرات اونها تا صد در صد هم اشتباه باشه

همینطور نظرات این پژو هش میتونه تا صد در صد اشتباه باشه.

ولی تا هنگامی که اشتباه بودن اونها ثابت نشده       

   از اونها دفاع خواهد شد.                    

                      00000000000000000000

 

    2 – در این پژوهش نکات بر پایه اینکه 

    

                      آفرینشی هستن یا ساخت انسان  بر رسی میشن                                                   

 نه بر اساس مذهب – ایدیولوژی و دیگر. 

                 

                      00000000000000000000

 

                      3 - نقطه شروع پزوهش 


آفرینش بدون کمک انسان

                                                                      همونگونه  که                                    

آفرینش بدون هر گونه کمک اندیشه ای یا مادی ساخت انسان آفریده شده

                                                                                       همون گونه                                      

ا نسان میتونه کارهای اندیشه ای – مادی و زندگی خودشو

بدون اختراعات  و ساخته های انسا نی  انجام بده.


                                            000000000000000000000


4 – هر کودگی که بدنیا میاد  

                              

   یک   - نه تنها هیچ چیزی از این هستی نمیدونه   

             او حتی از بودن خودش هم در این هستی آگاه نیست 

                       

دو -  او بعنوان مسلمان – مسیحی – یهودی – هندو - بودیست   

سکولاریست – کمونیست  و دیگر-  آفریده نمیشه    

           سه -  پولی  و مسلسلی همراه یا همزمان با او خلق نشده تا  از اونها                                                  

 بر ضد انسانها استفاده بشه  و دیگر..           

در نتیجه                              

کودک برای این دنیای غیر آفرینشی که پدر و مادر و دیگر انسان ها برای خود

ساختن 

 آفریده نشده                             

او برای انیشیدن – کار کردن و زندگی کردن آفرینشی

آفریده شده .Natural scientific life

                                 .

                      0000000000000000000000

 

                         5 – خونه ها و هستی – دانشگاهی


                                            که در اون

هر  پدیده آفرینشی                                                   

/ یک کتاب آفرینشی  با

  /  ساختار کلی اون ( خ ا ق رط ک ت ه  )  بعنوان محتوای اون که

  /  با پیکر مادی گرفتن – مثا اتم سلول یا مغز مادی شده.

                      از اینرو                 

  کتابخانه ها                                                                      

  / در  هر نقطه از هستی                                       

/ پدیده های گوناگونی هستند                                 

                      / بعنوان کتاب های گوناگون در اون نقطه

که اون نقطه رو – یک کتابخونه – خونه ای  میکنه

برای ساکنین اون خونه.   

   آزمایشگاه ها                                                                      

این کتابخونه ها همزمان – پژوهشگاه هایی هستند

 برای پژوهش های دانشهای آفرینشی

از قوانین فیزیک – شیمی و غیره کلی گرفته                           

تا شیوه پیکرگرفتن –                                                      

 ( خ ا ق رط ک ت ه  )   غیر مادی اتم – سلول و....

در پیکر فیزیکی اتم – سلول و غیره .                 

   در نتیجه                               

   در این خونه های دانشگاهی                                                  

هر گسی یک کار آفرینشی  و یک زندگی آفرینشی داره

           Natural scientific job and life

                      در این خونه های دانشگاهی و دانشگاه هستی

جایی برای کارهای ساخت انسان  نیست  مانند

                                               / کار تو مغازه ها

                                               / کاردر  با نکها

                      / کار تو کارخونه ها                      

                                             / کار نظامی

                      / کارهای حکومتی و دیگر -  نیستش.

                      در این دانشگاه ها

 اندیشیدن – آگاه شدن – اراده کردن – تصمیم گیری – انجام اون

 هستن.             Natural scientific  همه  آفرینشی یا   

          

                      000000000000000000000

    

                                                6 – هدف آفرینش


الف – رابطه هر انسان – با خودش                 

ب -  رابطه هر انسا نی-  با پدیده های آفرینشی دیگر            

                      پ ح رابطه هر انسانی – باپدیده های آفرینشی دیگه

بر پایه این پژوهش                                                              

                                هدف آفرینشی  آفرید انسان تکامل او بطرف یا  / یگانگی آفرینشی  اندیشه های او با قوانین و اهداف بدنش             ه

ا  / یگانگی آفرینشی  اندیشه و کارهای او با دیگر انسانها و            

/ یگانگی آفرینشی اندیشه و کارهای او با دیگر پدیده ها               

 ودر نهایت شیوه اندیشیدن و کار کردن " مشابه و یکی بودن"  

هر فردی و تمام انسنیت و در نهایت               

                تمام انسانیت در عمل = یک انسان

               


     ))))))((((((((())))))))(((((

))))))(((((())))))))))(((((((()))))))))))   





    

 

    بخش یک 


رهبری و شخصیت


))))))(((((())))))))))(((((((()))))))))))


فصل یک  - رهبری 

سه گونه  رهبر ی

یک - رهبری های ساخت انسان ها

                      دو - رهبری مذهبی  

 سه - رهبری بشیوه هدایت آفرینشی 

................................


یک - رهبری های ساخت انسان ها

رهبرهای دمکرایک و دیکتاتوری و دیگر

بر پایه اینکه انسان و آفرینش پدیده های آفرینشی با 

و بر اساس خواستها و ارزشهاو تکنولوژی کار میکند 

 

رهبری با ( خ ا ق ر ط ک ت ه و دیگر )سا خته انسا نها نیست

بلکه


رهبری بدون تصمیم گیری ولی راهنما یی کنندگی  ( خ ا ق ر ط ک ت ه و دیگر) آفرینشی هستش.


................................

دو - رهبری مذهبی


همچنانکه  پیش از این اشاره شده  

یک - هیچ کودکی بعنوان مسلمان - مسیحی- یهودی- هندو - بودیست و دیگر

بدنیا نمیاد

 دو-  هیچ کتا ب مقدسی مانند قرآن - انجیل- تورات و دیگر آفرینشی نیستند و

آفریدگار اونهارو را نیافریده.

سه - هیچ بنایی مانند مسجد - کلیسا- کنیسه آفرینشی نیستند  و در نتیجه 

آفریدگار اونهاو نیافریده

ودر نتیجه

آفریدگار هیچ مذهبی رو نیافریده.

..............................

 آیا امکا نش هست که  آفریدگار پیامبری را    

برای هدایت مردم بفرستد؟


آفریننش و مردمگاه های ساخته انسان ها

                                                        یک -  مذهب و آفرینش 

همچنانکه نوشته شد - آفریدگار هیچ مذهبی و خلق نکرده .

                                                         دو - رهبری سیاسی

آفریدگار هیچ کسی رو بعنوان پادشاه سلطان- پرزیدنت-

رییس حزب کمونیست  نیافریده  ودر نتیجه 

- رهبری سیاسی آفرینشی یعنی 

 نیست Natural scientific  

و در نتیجه بی ربط ببدن انسان و آفرینش که پدیده های

 . هستند Natural scientific

                               سه - اقتصاد   - خدا هیچ پولی رو خلق نکرده و

مالکیت حتی یک اتمرو هم به هیچ کسی نداده.

                                                                       جهار-  ارتش 

آفریدگار هیچ فردی رو بعنوان سربازو- گروهبان - ژنرال

و هیچ تیرو کمون- شمشیر - مسلسل و یا بمب اتمی رو خلق نکرده

 و در نتیجه در مور نظامی آدمها دخالت نمیکند.

                                                                 

آفریدگار حتی در تصمیم گیری بچه دار شدن یک روج دخالت نمیکند

تصمیم با زن و شوهر هستش ولی خلقت کودک با آفریدگار.

                                              پنج - مثالهای بسیار دیگر

حالا برمیگردیم به سوا بالا که

 آ یا آ فریدگار پیامبری را با یک کتاب میفرستد که همش بمردم بگن

این کارو بکن و اون کارو نکن

جواب این پژو هش اینه که

بر اساس مثالهای بالا 

که در اونهاخداهیچ مداخله ای در کار انسانها نکرده

آفریدگار هیچگاه چنین کاری را نکرده و هیچگاه پیامبری را نمیفریتد.


......................................

سه -جوامع آفرینشی 

Natural scientific societies and leadership


  تکامل ( خ ا ق ر ط ک ت ه و دیگر) انسان


در حرکت هستی بسوی ( خ ا ق ر ط ک ت ه و دیگر) آفرینشی

در 20 20 میلادی

انسانیت در انواع بیماری های روانی – بدنی – اجتماعی – محیط زیستی – فضایی و غیره – غرق هستش و یک زندگی فلج شده ای داره

بر بر پایه نتیجه های منفی اختراعات بشری بر بدن انسان – جامعه و محیط زیست و فضا –

گروهی از پژو هشگران

1 – در پی شناخت علل آنها و پیدا گردن راه حل های آفرینشی هستن

2 – با شناخت علل مشکلات – انجام ندادن اونها و

استفاده از راه حل های آفرینشی –


3 – انسانیت بیشتر و بیشتر از اندیشه – کار و زندگی غیر آفرینشی

دور شده و بطرف اندیشه – کار و زندگی آفرینشی میره و

از جوامع دمکراتیک و دیگر گذشته و وارد جوامع بعد دمکراتیک

Post democratic - Natural scientific societiess

خواهد شد که در اون


قوانین آفرینشی بدن ا نسان و

قوانین آفرینشی آفرینش

قوانینی خواهند بود که انسان ها بوسیله اونها

.اندیشه - کار و زندگی خواهد کرد.


))))()))))(((((((((((())))))))))))))((((((((


نقش آفریدگار در آفرینش


یک - در رابطه با ا نسان - حیوان - پرندگان یعنی

موجوداتی که دارای مغز اندیشیدن - خصلت آ گاه شدن


و دیگر هستن

آفریدگار فقط نقش راهنمایی دارد مانند راهمای توریستی

همچنانکه پیش از این بیان شده

.او حتی در تصمیم گیری انسانها برای بچه دار شدن -دخا لتی نمیکند.

علیرم اینکه بعد از تصمیم زن و شوهر - خلقت کودک بوسیله او هستش.


دو - در رابطه با موجوداتی که مغز اندیشیدن خصلت های آگاه شدن

و دیگر روندارن


این گروه حتی از بودن خودشان در این هستی آ گاهی هم ندارن چونکه مغز اندیشیدن ندارن


در رابطه با این گروه آفریدگار - تصمیم گیرنده مطلق میباشد



))))()))))(((((((((((())))))))))))))((((((((

))))))(((((())))))))))(((((((()))))))))))


بخش یک - فصل دو

شخصیت


         شخصیت درابطه با " ماده " و " غیر ماده " . I

یک – قسمت آفرینشی

1 – بر نامه ساختار غیر مادی یا نرم افزار هر پدیده ای

2 –برنامه غیر مادی خصلت ها یا اپلیکیشن های هر پدیده ای ا

3 – " فردیت " یا حجم تکاملی فکری و اجتماعی انسان

4 – سخصیت غیر مادی ه انسانی.

دو – قسمت غیر آفرینشی ساخت انسان

شخصیت هر فردی بعنوان اداره کننده و انجام دهنده کارهای

بدن انسان ( و نه کنش های بیولوژیکی بدن ).

هر فردی با قبول یارد – انجام دادن و یا ندادن کارها

شخصیت خودشو میسازه.

این کارها بوسیله" شخصیت غیر مادی "

هر فردی انجام میگیره که

هنگام تولد جیزی از این عالم نمیدونه.

بیولوژیکی هر فردی USB سه – حافظه یا

که در اون " اطلاعات هر فردی گرد آوریشده و استفاده میشه . وغیره .......

ب – شخصیت در زندگی های سه گانه

1 – زندگی با بدن مادی هنگام بیداری

2 – زندگی هنگام خواب بدون بدن مادی

3 - هر دو زندگی با هم.


  فردیت یا توان و حجم تکامل اندیشه ای هر انسانی و .II

هدف این تکامل

1 - یگانگی اندیشیدن و زندگی هر فردی

با قوانین آفرینشی یا بیولوژیکی بدن خودش

2 – یگانگی اندیشیدن و زندگی هر انسان با انسانهای دیگه .

3 - یگانگی شیوه اندیشیدن و زندگی هر فردی با

ساختار ها و کنش های آفرینشی پدیدهای دیگه

وغیره .........


 

 ))))))(((((())))))))))(((((((()))))))))))


 

Practicability عملی بودن نظر


کارهای بی انتهای بدن انسان و هستی که بدون کمک هیچ انسانی و یا بدون هیچ وسیله ساخت انسان –

بوسیله " ساختار و خصلت اصلی آفرینش یعنی

آفریدگار غیر مادی انجام میگیره .

همین کارها رو میتونه شخصیت و خصلت های غیر مادی هر انسانی انجام بده .

................................


دوباره – با استفاده نکردن از حواس پنجگانه فیزیکی و

استفاده کردن از ( خ ا ق ر ط ک ت ه ) غیر مادی وحواس پنجگانه

.غیر مادی ه انجام بده


Falsification اثبات اشتباه بودن نظر


اثبات اینکه

1– بدون کمک انسانی یا وسیکه ساخت انسان

بدن انسان و هستی نمیتونسته وجود داشته باشه- که اشتباه هستش چرا که

تمام آفرینش و بدن انسان قبل از اینکه او بفهمد زنده هست –

وجود داشتن

2 – اثبات اینکه حواس پنجگانه فیزیکی –

ساختار کلی و غیر مادی ( خ ا ق ر ط ک ت ه ) نداره و این مطلقا امکان نداره چرا که

آفرینش هر پدیده با خواسته – ارزش – قوانین – ریاضیات – ساختار – کار کرد – تکنولوژی – هدف غیر مادی شکل گرفته و کار میکنه.



 

))))))(((((())))))))))(((((((()))))))))))



  سه اصل برای ارزیابی این اندیشه ها



Unimaginablity غیر قابل تصور بودن


آفرینشی بدون ساخه های اندیشه ای و مادی انسان

غیر قابل تصور هستش ولی


Undenyablability غیر قابل انکار بودن


این غیر قابل انکار هستش که تمامی ساخته های اندیشه ای و فیزیکی

انسان آفرینشی نیستن ودر نتیجه چیزهایی نیستن که آفرینش دنبال اونها باشه


The only way تنها راه درست


تنها راه درست اند یشیدن – کارکردن و زندگی کردن آفرینشی هستش

 

))))))(((((())))))))))(((((((()))))))))))

))))()))))(((((((((((())))))))))))))((((((((












 بخش دو فصل سه

تکنووژی



                                                                     نکته آغازین  


به همون گونه ای که

یک – تمام آفرینش بدون کمک هیچ انسانی و بدون هیچ وسیله ابداعی بشر خلق شده

دو – همتنطوری که آفرینش بدون کمک هیچ انسانی یا وسیله ساخت او

کار های بی انتهایی رو انجام میده

سه بهمون گونه

انسان میتونه با استفاده از ساختار کلی ( خ ا ق ر ط ک ت ه )

و خصلت آثر گذاری – تغییرات اندیشه ای و فیزیکی رو

هم در ماکرو لول و هم میکرو لول

در بدن خودش و دیگر پدیده ها ایجاد بکنه

بدون نیاز بهیچ وسیله ساخت انسان.

 

در نتیجه تا زمانیکه بژوهش ها وکارها و زندگی آدمی


بدون قوانینن ارزشهای و اختراعات ساخته انسان نباشند آنها  

نیستند مانند Natural scientific

چراکه

بژوهشهای فیزیکی دو شکاف در فیزیگ کوانتوم و یا

CERN پژوهش های زیر اتمی

پژوهش های بیمارستان ها وغیره

که با ساخته های اندیشه ای و مادی انسان هستن و در نتیجه

. نیستند -  انجام میگیرد Natural scientific



)))))))(((((((((((((((())))))))))((((((((((((((((((


                                                            دومین نکته


آفرینش هیچ چیزی کم نداره

 

در رابطه با تمامی تکنو لوژی های ابداعی انسان

/ آفرینش تکنولوژی آفرینشی خودشو داره .

/ آفرینش هیچ چیزی کم نداره ولی گروهی از

وسایل مورد نیاز در دسترس انسان نیست

/ علت در دستررس نبودن – ایجاد نیاز و در نتیجه دادن تحرک

بانسان برای دستیابی به چیز های مورد نیاز هستش.

چرا که در مجموع وقتی انسان نیازی نداره – حرکتی هم نداره.

/ اولین کاری که باید کرد این هستش که

شیوه اند یشیدن - ابداعات منجمله در تکنولوژی رو با

شیوه اکتشاف از آفرینش – عوض کرد.

(((((((((((((((((())))))))))))))))))))((((((((((((((((()))))))))))))


                                                                 سومین نکته           


قابل اجرا بودن نظریه


Practicability of the view


هستی طبیعی یا یونیورس موجود که بدون کمک هیچ انسانی و یا وسیله ساخت انسانی – آفریده شده و کار میکنه یک مثال غیر قابل انکار

برای اثبا ت این نظریه هست


نفی نظریه


Falsification the view


انکار کننده ها باید ثابت کنن که بدون کمک انسانی و یا ابداعات او

آفرینش نمیتونه وجود داشته باشه

وای چیزی هستش غیر ممکن جرا که - تمام یونیورس و حتی بدن خود انکار کننده قبل از اینکه او از وجود خودش در این دنیا با خبر بشه

وجود داشتن.



((((((())))))))))((((((((((())))))))))))))))


                                                             چهارمین نکته 


سه نکته ارزیابی

برای امکان عملی بود این اندیشه ها



Unimaginability یک – غیر قابل تصور بودن


جامعه ای که د اون انسانها آفرینشی فکر کنن – حرف بزنن –

نگاه بکنن – تصمیمبگیرنو عمل بکنن اما ا


Undeniability دو- غیر قابل انکار بودن


و این غیر قابل انکار هستش که ساخته ها و ابداعات اندیشه ای و مادی انسانها آفرینشی نیستن و ربطی به آفرینش ندارند و مثال غیر قابل انکار بودن این بی ربطی دوباره شرایطغیر قابل انکار انسان در 2020 با

انواع بیماری های فیزیکی – روانی – اجتماعی – محیط زیستی وغیره

میباشد.


The only way سه – تنها راه درست راه آفرینش


با غیر قابل انکار بودن آفرینشی نبودن ساخته های اندیشه ای و مادی

انسانها که خود دلیل بر بی ربط بودن و آفرینشی نبودن اونهاست و

ا Natural scientific اینکه آفرینش راه آفرینشی یا

برای مداوای مریضضی ها و حل مشکلات رو داره که انسان

باید اونهارو کشف بکنه.

از اینرو تنها راه درست مداوای مریضیها و حل مشکلات

رفتن راه آفرینش و کشف و پیدا کردن اونها میباشه.


))))))(((((())))))))))(((((((()))))))))))

))))()))))(((((((((((())))))))))))))((((((((


بخش سه 


فصل چهار


اندیشه و ماده


))))))(((((())))))))))(((((((()))))))))))



چکیده بخش سه

اندیشه و ماده

چند نکته اولیه

1 - نسبی بودن انسا ن و نظرات او

بخاطر نسبی بودن اندیشه ای انسان نظرات افراد میتونه از درست بودن تا صد در صد اشتباه بودن امکان داشته باشه.

2 - آفرینش هستی بدون کمک انسان

همچنان که تمام هستی بدون کمک اندیشه ای یا وسایل ساخت

انسان آفریده شده

بهمون گونه – میشه بدون وسایل سافت انسان پژوهش کرد .

و در نتیجه

تا هنگامی که پژوهش ها و کارهای انسان

بدون ساخته های اندیشه ای و مادی انسان نیست

نیستن.Natural Scientific پژوهش ها و کارها – آفرینشی یا

---------------------------------




یک - فیزیک بر پایه – خصلت مادی حس کردن اندیشه


((((((((((()))))))))))(((((((((())))))))))))

((((((((((()))))))))))(((((((((())))))))))))


1 - علت پیدایشی ماده


علت وجودی ماده – خصلت مادی حس کردن یا تبدیل فکر بماده

انسان هستش باین صورت که

بهمونگونه که انسان با " خصلت دیدن " میبینه

با خصلت حرف زدن – حرف میزنه –

با خصلت : مادی حس کردن اندیشه -

اندیشه های غیر مادی رو با بدن مادی میبینه و برعکس

با خصلت : اندیشه ا ی حس کردن ماده –

ساختار کلی غیر مادی( خ ا ق ر ط ک ت ه ) رو – اندیشه ای میبینه

نمونه – گوینده و شنونده


00000000000000000000000000000


2 - در رابطه با اندیشه و ماده-


هستی از چه چیزهایی تشکیل شده ؟

الف – قسمت مادی آفرینش که

ب – با ساختار کلی ( خ ا ق ر ط ک ت ه ) وغیره

غیر مادی شکل گرفته و

پ – خصلت های گوناگون – غیر مادی کار میکنه

ت – ساختار کلی و خصلت های هستی

یک کوپی از از اندیشه های آفریدگار هستش که

ساختاربنیادی و خصلت بنیاد

( س خ ب )

آفرینش و کردانده هستی هستش.

( سبب استفاده مفرد و نه جمع ساختار و خصلت آفریدگار برای این هستش که – " یک آفرید"ار وجود داره )

............................


3 – ماده و اندیششه در رابطه با ( ا آ ا ت ا )


نه ماده و نه اندشه های ساختار کلی و نه حتی اندیشه های خصلت ها - این خصلت ها رو دارن. مثلن خصلت اندیشیدن که

جهار تا خصلت دیگه یعنی آگاه شدن – اراده کردن و غیره

اولا نیست و بعدشم نمیتونه کارهای اونای دیگه رو بکنه.

مثلن خصلت اندیشیدن نمیتونه " تصمیم بگیره و ا بر عکس

خصلت تصمیم گیری نمیتونه – فکر کنه.

در نهایت

در مورد انسان – این شخصیت غیر مادی هر فردی هستش

که از این خصلت ها استفاده کرده و با اونها کار میکنه و

در مورد آفرینش - این( س خ ب) یا ساختار کلی و خصلت بنیادی یا

پروردگار هستش که با اونها کار هستی رو هدایت میکنه.


(((((((((())))))))))((((((((((()))))))))


ب - ساختن جامعه بوسیله – خصلت مادی حس کردن.

پ – مکانیک فیزیک بر پایه " خصلت مادی حس کردن اندیشه "

همچنانکه


)(((((((((())))))))))((((((((((()))))))))





دو -  فیزیک کوانتوم


((((((((((()))))))))))(((((((((())))))))))))

((((((((((()))))))))))(((((((((())))))))))))

پیش از هر چیزی در این قسمت

آنچه که کوتنتوم خوانده میشه یعنی بعنوان " کوچکترین ذره "

مثلا – فوتون بعنوان کوچکترین ذره نور

برپایه این پژوهش – تمامن اشتباه هستش چرا که

همچنانکه زمانی –اتم کوچک ترین ذره برای پژوهس گرا بود

و اکنون ذرات درونی اتتم – الکترون پروتون – نوترون و

کوچکتر از اینها – کوارک ها و غیره – شناخته شدن

همونگونه در اینده با ابداع مثلا ذره بین های قوی تر از کنونی

ذرات درونی کوارک ها و غیره را کشف خاهن کرد که

کوچکتر از کوارک و غیره خواهد بود ود نتیجه

خوتنندن فوتونو بعدشکوارک و ..... بعنوان کوتنتوم – کاملا اشتباه هستش.


.......................................

الف- اشتباه بودن - عدم قطعیت

همچنانکه بیان شده - هنگامیکه کسی -

با قطعیت میگه که – قطعیتی وجود نداره

این پارادوکسی میشه که – ودش خودشو نفی میکنه و

نکتهایرو که میواد نفی کنه – ثابت میکنه

چرا که وقتی با " قطعیت " چیزی گفته میشه – یعنی اینکه

قطعیتی وجود داره که اون استفاده میکنه ودر نتیجه

خوش که بودن " قطعیت" رو میخواد رد کنه

ثابت کرده – دوباره برای اینکه

با قطعیت میگه که – قطعیتی نیست .

........................................

ب - شیرو خط و گربه فلانکس بعنوان

Superposition بعنوان پایه برای


مثال های تجربی و بنیادی باصطلاح – دانشمندان فیزیک کوانتوم

1 - شیرو خط و اینکه پس از پرتاب سکه ببالا

ما نمیتونم با قطعیت بگیم که پس از فرد سکه شیر و یا خط باشه

هن نتیجه مینونه %50 شیر باشه و % 50 خط.

2 – مثال گربه فلان کس که تا جعبه باز نشه نمیشه گفت که

گربه زنده است یا نه .

اولن اینکه سکه و جعیه و

تمام مراحل بازی دو مثال – هیچکدوم غیر از گربه

طبیعی نیستند ودر تیجه

ندارن. Natural scientific هیچ ارزش

اینها ساخت باصطلاح پژوهش گرا هستش .

-----------------------

هنگامی و در عصری که فضا پیما بهوا فرستاده میشه

با محاسبات دقیق – فضا پیما از زمین بلند شده - پس از پیمودن

این همه راه – مثلا روی ماه و در نتقطه ای تعیین شده فرئد میاد


ویا زمای که شرکت های دارو سازی( نه یک شیشه واکسن مثل

بازی شیرو خط باصطلاح پروفسئرهای فیزیک و غیره )

بلکه میلیونه و میلیاردها شیشه های واکسن رو روی نوارها بحرکت در اورده – دارو در اونها ریخته شده – درشونبسته میشه – بالا پایین –

چپ – راست – جلو – عقب – بالا پایین اونها اطلاعلت گوناگونی ثبت میشه- در نتیجه

با کمی محاسبات ریاضی - نه تنها میوان سکه را بال انداخت و

تعیین کرد که شیر بید یا خط – بلکه میتوان حساب کرد که با لبه فرود بیاد

یا با زاویه های گوناگون سکه با زمین بطرف چپ یا راست –

پایین بیاد.

در این زمان با شیرو خطی که استفاده کنندگان اون فقط د و آ لترناتیو در نظر گرفتن – یا این طرف یا اون طرف.-.

نشانی بجز- پرت بودن از دانش های آفرینشی نیست

هر چند که عنوان های انچنانی – پروفسور و غیره – بهمدیکه بدن.

...................................

نمونه گربه فلانکس

اینکه گفته میشه که – تا در جعبه باز نشهزنده یا مردن گربه 50 – 50 هستش – این هم اشتباه هستش

جرا که قبل از باز کردن در جعبه

گربه 100 در 100 یا زنده هستش یا مرده و

پس از باز کردن جعبه هم

گربه یا 100 در 100 زنده هستش ویا صد در صد مرده

در نتیجه

گربه یا 100 در 100 زنده هستش ویا 100 در 100 مرده

و در نتیجه فردی که میخواد حدس بزنه که گربه

زنده هست یا مرده میتونه 100 در 100 درست بگه

و یا 100 در 100 اشتباه

و هیچ جایی برای 50 در 100 زنده یا مرده بودن گربه نیست.

............................. .

Super position – 3 سوپر پوزیشن – بعنوان حالتی که قطعیتی در اون نیست و

با احتمالات باید کار کرد

همچنانکه بیان شده

بهمون گونه ای که آفرینش بدون هیچ کمک انسانی ویا وسیله انسانی

آفریده شده

بهمون گونه بدون هیچ کمک اندیشه ای مانند ( خ ا ق ر ط ک ت ه)

و بدون هیچ وسیله ابداعی انس ن ا مانند ذره بین – موبایل – و دیگر

آ دمی میتونه در تمامی زمینه ها پزوهش کرده و مشکلات خودشو حل بکنه و برای اینکار

اولین کاری که باید بکنه اینه که –

ا راه اخترا عات برای حل مشکلات رو

کمکم با – راه " کشف راه حل های آفرینشی عوض کرده و

از اختراعات موجود بصورت پلی برای

تبدیل اندیشه – پژوهش و زندگی ابداعی انسان

به اندیشه – پژوهش و زندگس اکتشافی آفرینشی - استفاده کنه


از اینرو تمامی |زوهش ها مانند پژوهش دو شکاف کوانتومی

و دیگر cern ویا – پژوهش های

و غیر آفرینشی – ساخت انسان و در نتیجه


نیستن. Natural scientific

......................................... .




3 سو پر پوزیشن و احتما لا ت


Superposition – probabilities


همچنهنکه پیش از این نوشته شده – پدیده ای هستی در رابطه با

تصمیم گیرندگی و انجام اون دو گروهند

گروه یکم – پدیده های بدون خصلت های ( ا آ ا ت ا )

این گروه هم در سطح پدیده های بالاتر از اتم و هم در سطح

پدیدهه های کوچکتر از اتم

نه تنها اینها – هیچ تصمیم گیرنده نیستن کهبخواد براشون – احتمالاتی پیس بیاد . بلکه اینها حتی از وجود خودشون هم آ گاهی ند ارن

در نتیجه

هیچ جایی برای سو پر پوزیشن

( یا حالتی که در اون قطعیتی وجود نداره و بر اساس احتمالات – باید کار کرد ) - و جود ندارد.



کارهای این گروه بوسیله

آفرید گا ر ( س خ ب ) یا سا ختار کلی بنیادی و خصلت بنیادی

انجام میگیره

که تصمیم هاش – مطلق هستش و هیچ جایی برای سوپر پوزیشن و

احتمالات وجود نداره


واما پدیده های


گر وه دوم – پدیده های با ( ا آ ا ت ا ) ما نند انسان -


بخاطر داشتن این خصلت ها

فکر میکنه و تصمیم مگیره و دیگر.

و اما بخاطر نسبیت فکری هر کسی و همه انسانیت با هم

حرف ها و کارهاشون قطعی نیست و

احتمال درست بودن یا اشتباه بودن – وجود داره.

و در نهایت بدن انسان و آفرینش هستش که درست یا اشتباه بودن

اندیشه ها و کار هارو نشون میده


مثلا نتجه شیوه تغذیه فکری و مادی و زندگی انسان

که به بیماری های روانی – تنی – اجتما عی ختم میشه

نشان از اشتباه بودن اندیشه ها – کاره و زندگی- بوده


و یا در رابطه با آفرینش

نتیجه اندیشه ها – کارها و زندگی ما در رابطه با طبیعت

اگه مخالف با قوانین آفرینش باشه –

در خسارت های بر زمین و هوا و فضا نشان داه میشه

از اینرو در نهایت

این بدن انسان و طبیعت هستش که

تعیین کننده درست بودن یا ا شتباه بودن –

اندیشه – کار و زندگی انسان – هست یا نه.

ا



....................................


4 - تکنو لوژی کوانتومی


دو تا از نکات مهم این تکنولوژی اینه که

مثلا کامپیوتر های کامپیوتری

اولا خیلس سریع و بعد ش حجم بسیار زیادی از اطلاعات رو

روش کار میکنه که برای کامپیوتر های معمولی ممکن نیست .


تکنولوژی آفرینشی


اینترنت غیر مادی آفرینشی که

بخاطر ماد ی نبودن

اولا هیچ جایی رو نمیگیره و

دوما بخاطر مادی نبودن – هیج زمانی لازم نداره و مثلا

کسی در ایران هستش و میخواد در سوید باشه

این تغییر جا بلا فاصله و بدون هیچ زمانی انجام میگیره.

چگونه ؟

اولا در مورد حجم اطلاعات

اینتر نت حافظه ای تمام انسان ها که

بخاطر غیر مادی بودن اطلاعات حافظه های 000000 000 8

انسان که حتی باندازه یک نقطه که بوسیله یک مدت گذاشته بشه – جا نمیگیره

و دوما در مورد سرعت

سرعت - اندیشه ای هستش چرا که نه مادی که بخواد زمان بگیره

هر فکی = انجام بلا فاصله اون هستش


این انجام کار بدون زمان – در مورد شخصیت غیر مادی هر فردی هم هستش .

000000000 8 " شخصیت غیر ماد ی انسانها

دوباره نه تنها در حد نقطه یک مداد جایی رو نمیگیره

بلکه اصلا هیچ جایی رو نمیگیره و

در مورد حرکت و پرواز

" شخصیت " بخاطر – غیر فیزیکی بودن

در جابجایی – نه حرکتی داره و نه سرعت و زمانی برای مثال

برای رفتن از کره زمین – بوسط خورشید یا هر جای دیگه


خواسته او = با بلا فاصله اونجا بودن.


در نتیجه حجم و سرعت کوانتومی در مقاایسه با

حجم و سرعت اطلاعات و غیره آفرینشی - در حد صفر هم نیسش .







سه  – از رد وجود مطلق تا تکامل تدریجی


((((((((((()))))))))))(((((((((())))))))))))

((((((((((()))))))))))(((((((((())))))))))))



1 - رد" مطلق " و اعتقاد به " عدم طعیت " دو پارادوگس همزمان

اندیشه نبودن " مطلق " بگونه قطعی

پارا دوکسی هستش که خودش خودش رو نفی کرده و بر عکس

آنچه رو که میخواد نفی بکنه – ثابت میگنه – اینچنین که

هنگامی که فرد با" قاطعیت " مطلق رو رد میکنه

با استفاده از قطعیت یعنی" مطلقا" – این کارو میکنه

که خود نشان – قبول داشتن مطلق – هستش و

این قبول داشتن مطلق – یعنی –

رد نظر خودش که میگه " مطلقی وجود نداره و

تایید آنچه بعنوان مطلق رد میکنه.

2 – عدم قطعیت

نظریه – عدم قطعیت – فیزیک کوانتومی

پارادوکس بنیادی دیگه ای هستش

که خودش خودش رو نفی کرده و آنجه که میخواد – رد بکنه تایی میکنه

باین گونه که وقتی کسی % 100 یعنی با قطعیت میگه که

" قطعیتی" وجود نداره یعنی اینکه

قطعیت را قبول داره که با قطعیت نظر خودشو میگه- و

واین قبول داشتن پارا دوسی میشه –

نظر خودشو رد میکنه


(((((((((((((())))))))))((((((((((())))))))))))


2- انتخاب طبیعی و تکامل تدریجی


الف – انتخاب طبیعی

همون گونه که پیشتر نوشته شده

برای امکان تصمیم گیری و انجا م اون

پدیده باید خصلت های ( ا آ ا ت ا ) رو داشته باشه تا بتونه

تصمیم بگیره و انجام بده.

ولی طبیعت – همه هستی این خصلت هارو ندارن و در نتیجه

نه تنها نمیتونن – انخابی – بکنن

بلکه از بودن خودشون هم در این هستی آگاهی ندارن


ب - همین گونه هستش با تمام قوانین هستی

DNA منجمله – دی – ان – ای

اینان نیز نه تنها تصمیم گیرنده نیستن بلکه از بودن خودشون هم

آگاهی ندارن

پ - تکامل تدریجی

آیا هستی کنونی نتیجه تکامل تدریجی هستش ؟

همچنانکه نوشته شده – برای داشتن توان تصمیم گیری و انجام کاری

پدیده باید خصلت های ( ا آ ا ت ا) داشته باشه.که تمام هستی

او نهارو نداره.

پروسه تکاملی پدیده های گواکون

جمادات – گیاهان – حشرات – پرندگان – حیوانات – انسان

جمادات - ( ا آ ا ت ا ) ندارن و در نتیجه

1 - از وجود خود خبر ندارن ودر نتیجه

2 – نمیتونن خودشون پدیده دیگری ماند گیاه رو بیافرینن که

3 – نشان یک پروسه تکاملی از – جما د به گیاه باشه


گیاهان – همینگونه هستش با گیاهان

. حشرات – پرندگان – حیوانات و انسان

این پدیده ها نه تنها نوع بعد خودشون رو خلق نکردن

بلکه – هنگام تولد – از بودن خودشون هم در این هستی آگاهی ندارن.- و در نتیجه نمیتونن یک نقش تکاملی داشته باشن.

از اینرو در آفرینش

نه انتخاب طبیعی بوده و نه تکامل تدریجی

بلکه این آفریدگار ( س خ ب ) یا ساختار کلی بنیادی و

خصلت بنیادی بوده که هر گاه خواسته - آفریده .



)))))))))))))))(((((((((((())))))))))))((((((((((((((((

))))()))))(((((((((((())))))))))))))((((((((




Practicabilityعملی بودن نظرات


آ یا پیاده کردن جوامع آفرینشی – امکان عملی شدن و داره ؟

مثالی برای امکان عملی شدن

هستی کنونی هستش که

بدون کمک انسانی آفریده شده و کار میکنه


Falsification انکار نظرات


انکار کننده جامعه آفرینشی باید

ثابت کنه که – بدون کمک انسان و ابداعات انسان

هستی کنونی نمیتونسته وجود داسته باشه.

وا این اثبات بر پایه استدلالات آفرینشی یا

Natural Sciences

امکان نداره جونکه هستی و خود انسان پیش از آگاه شدنش در بودن این دنیا – وجود دا شتن.


سه نکته ارزیابی نظریه

Unimaginablity غیر قابل تصور بودن

آفرینشی بدون ساخه های اندیشه ای و مادی انسان

غیر قابل تصور هستش ولی

Undenyablability غیر قابل انکار بودن

این غیر قابل انکار هستش که تمامی ساخته های اندیشه ای و فیزیکی

انسان آفرینشی نیستن ودر نتیجه چیزهایی نیستن که آفرینش دنبال اونها باشه

The only way تنها راه درست

تنها راه درست اند یشیدن – کارکردن و زندگی کردن آفرینشی هستش .

........................................


))))))(((((())))))))))(((((((()))))))))))

))))()))))(((((((((((())))))))))))))((((((((


 بخش چهار


فصل - پنج

فصل - شش

 


خونه های دانشگاهی در

دانشگاه آفرینش


)))))))))((((((())))))))))(((((((()))))))))))))))


هر پدیده آفرینشی

یک کتاب آفرینشی با /

ساختار کلی اون ( خ ا ق رط ک ت ه ) بعنوان محتوای اون که /

/ با پیکر مادی گرفتن – مثا اتم سلول یا مغز مادی شده. /

از اینرو

کتابخانه ها

در هر نقطه از هستی /

پدیده های گوناگونی هستند /

بعنوان کتاب های گوناگون در اون نقطه /

که اون نقطه رو – یک کتابخونه – خونه ای میکنه /

برای ساکنین اون خونه.

آزمایشگاه ها

این کتابخونه ها همزمان – پژوهشگاه هایی هستند

برای پژوهش های دانشهای آفرینشی

از قوانین فیزیک – شیمی و غیره کلی گرفته

تا شیوه پیکرگرفتن –

( خ ا ق رط ک ت ه ) غیر مادی اتم – سلول و....

در پیکر فیزیکی اتم – سلول و غیره .

در نتیجه

در این خونه های دانشگاهی

هر گسی یک کار آفرینشی و یک زندگی آفرینشی داره

Natural scientific job and life

در این خونه های دانشگاهی و دانشگاه هستی

جایی برای کارهای ساخت انسان نیست مانند

کار تو مغازه ها /

کاردر با نکها /

کار تو کارخونه ها /

کار نظامی /

کارهای حکومتی و دیگر - نیستش./

در این دانشگاه ها

اندیشیدن – آگاه شدن – اراده کردن – تصمیم گیرری – انجام اون

هستن. Natural scientific همه آفرینشی یا


(((((((((()))))))((((((((((((()))))))))))))))))

(((((((((()))))))((((((((((((()))))))))))))))))

(((((((((()))))))((((((((((((()))))))))))))))))





فصل پنج و شش


در رابطه با مادی و غیر مادی


فصل پنج

 


- جوامع آفرینشی فیزیکی

Natural Scientific Physical societies


بدون ساخته های انسا نی


بر پایه


( ساختار کلی ( خ ا ق ر ط ک ت ه

بدن انسان و هستی و

کار برد آفرینشی خصلت ها


(((((((((()))))))((((((((((((()))))))))))))))))


بوسیله


خصلت مادی حس کردن " اندیشه ( خ م ح ا ) /

خصلت " تبدیل " اندیشه - بماده ی ( خ ت ا م) و /

خصلت " تبدیل" ماده – باندیشه ( خ ت م ا )


(((((((((((())))))))(((((((((((((((()))))))))))))



هدف آفرینشی   

بر پایه این پژوهش

هدف آفرینشی آفرید انسان تکامل او بطرف یا

/ یگانگی آفرینشی اندیشه های او با قوانین و اهداف بدنش دیگر انسان ه

ا/ یگانگی آفرینشی اندیشه و کارهای او با دیگر انسانها و

/ یگانگی آفرینشی اندیشه و کارهای او با دیگر پدیده ها

ودر نهایت شیوه اندیشیدن و کار کردن " مشابه و یکی بودن"

هر فردی و تمام انسنیت و در نهایت

.................................................

تمام انسانیت در عمل = یک انسان

.....................................


 

(((((((((()))))))((((((((((((()))))))))))))))))


فصل شش

جوامع آفرینشی – غیر مادی

Natural Scientific Non Physical Essence societies


بدون


هم ساخته های اندیشه ای و هم مادی انسانی و

هم بدون بدن فیزیکی یا مادی انسان و هستی

بر پایه یا بنیاد –

ساختار کلی ( خ ا ق ر ط ک ت ه )

بدن انسان و هستی و

کار برد آفرینشی خصلت ها


بوسیله


خصلت مادی" حس کردن " اندیشه ( خ م ح ا )

خصلت " تبدیل " اندیشه - بماده ( خ ت ا م) و

خصلت " تبدیل" ماده – باندیشه ( خ ت م ا )


(((((((((((())))))))(((((((((((((((()))))))))))))


 

(((((((((())))))((((((((()))))))))))



 

(((((((((((())))))))(((((((((((((((()))))))))))))


نکته آغازین


همون گونه که اتم - سلول – مغز انسان و هستی بدون هیچ کمک

انسانی و وسایل ساخت انسان آ فریده شده

همون گونه انسان میتونه

بدون هیچ وسیله اندیشه ای ( خ ا ق رط ک ت ه ) ویا

هیچ وسیله ساخت انسان مانند ذزه بین – تلسکوپ – وسایل جراخی پزشکی و غیره – پژوهش گرده و جراحی و دیگر کارها رو بکنه.

و تا هنگامی که پژوهش ها و زندگی انسان بدون ساخته های غیر طبیعی انسان هستش پژو هش و زندگی او آفرینشی یا

نیست Natural Scientific.


نکته بعدی


عوض کردن راه " اختراعات " انسا نی برای حل مشکلات

" Discovery اکتشافات یا  راه "

جرا که آفرینش برای حل مشکلات – پژوهش و زندگی آفرینشی

همه وسایل مورد نیاز رو داره.

علت در دسترس نبودن اونها در این پژوهش ا

ایجاد نیاز – برای ایجاد کوشش – برای انسان

چرا که انسان وقتی نیازی نداره – علتی بزای حرکت کردن نداره .


(((((((((()))))))((((((((((((()))))))))))))))))



Practicability عملی بودن نظر


کارهای بی انتهای بدن انسان و هستی که بدون کمک هیچ انسانی و یا بدون هیچ وسیله ساخت انسان – انجام میگیره.


Falsification اثبات اشتباه بودن نظر


اثبات اینکه – بدون کمک انسانی یا وسیکه ساخ انسان

بدن انسان و هستی نمیتونسته وجود داشته باشه- که اشتباه هستش چرا که

تمام آفرینش و بدن انسان قبل از اینکه او بفهمد زنده هست –

وجود داشتن

((((((((((()))))))))))(((((((((((())))))))))))


سه اصل برای ارزیابی این اندیشه ها


Unimaginablity غیر قابل تصور بودن


آفرینشی بدون ساخه های اندیشه ای و مادی انسان

غیر قابل تصور هستش ولی


Undenyablability غیر قابل انکار بودن


این غیر قابل انکار هستش که تمامی ساخته های اندیشه ای و فیزیکی

انسان آفرینشی نیستن ودر نتیجه چیزهایی نیستن که آفرینش دنبال اونها باشه


The only way تنها راه درست


تنها راه درست اند یشیدن – کارکردن و زندگی کردن آفرینشی هستش .


00000000000000000000






))))))(((((())))))))))(((((((()))))))))))

))))()))))(((((((((((())))))))))))))((((((((


 

 

 

:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Universe view and future societies


Contact:

info@futuresocieties.net

universeview@futuresocieties.net


:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::